Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

ja pierdole !!! uwielbiam nawalać, było dobrze i znowu jest do dupy!!! a dzięki komu??? oczywiście genialna JA musiałam spierdolić klime!!! kurwa kurwa KURWA :(  to wszystko zaczyna się robić CHORE wręcz NAWIEDZONE!!! pragne NASZEGO szcześcia, miłości przekraczającej wszelkie granice, pożądania, WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE!!! a tu CHUJ grrr niech mi ktoś łeb rozpierdoli :( dlaczego JA... FUCK dlaczego ja musze mieć przyklejoną etykietke ZŁA KOBIETA grrr przecież ja też mam uczucia (LoL i to nie wiedziałam,że aż tak BIG)... ale co mogę na to poradzić że jestem nerwus,że łatwo wpadam w furie??? ehhh chyba mi tylko leczenie zostaje... powiedziałam sobie,że jak TEN związek się rozpierdoli to zostaję lesbijką... może jakaś kobieta mnie zrozumie (???) w co też wątpie :( albo na jakąś terapie się wybrać oŁ. Ale chyba to też będzie SHITOWE... jedyne co może załatwić całą tą padaczną sytuacje to GONG Z BEJSBOLA!!!

kawałek na obecny stan psychy: WWO " Nie bój się zmiany na lepsze"

sasai : :

linkologia.pl spis.pl

ehh coś mnie ostatnio na mojej uczelni często nie ma... dzisiaj też postanowiłam sobie z paroma osobami zrobić wolne od zaliczeń min. z grafiki grrr

poszliśmy sobie do pareczku i czekaliśmy aż naszą knajpkę aka mordownię otworzą gdzie mogliśmy się napoić złotym napojem bogów!!! WARKA pSTRONG RuuuLeZzzzz!!!  potem wybrałam się do Juśki na chate gdzię obżerając się frytami oglądałyśmy jej kasetę ze studniówki hehe no troszke było śmiechu... teraz czekam na mojego przystojniaka którego mam wielką ochotę zmolestować!!! raaah raaah :) będzie ostro hehe

oks ide szukać kluczy bo albo je gdzieś w chacie zapodziałam albo na lekkiej bani mi gdzieś wypadły... grrrr

kawałek na dzisiejszy wieczór: Sistars "Synu"...

sasai : :

wena (???) Komentarze (0)
23. listopada 2003 22:06:00
linkologia.pl spis.pl

przed chwileczką rozstałam się z moim słonkiem!!! ahhh jaka jestem HEPI że go mam,że się KOCHAMY !!! aż z wrażenia suty rwie <LoL> ale do pełni mojego szczęścia brakuje mi jego obecności w czasie snu :( ahh wiem,że on się przy mnie nie wysypia (bo go albo do ściany dupskiem przygniatam albo go spycham)...

co do piątku to chyba stypa... nie ma floty na zabawe... ale mówi się trudno!!! Najważniejsze to spędzić z NIM czas (ooo dostałam właśnie esa od NIEGO :* ) wogóle dowiedziałam się że ON kce mi kupić na święta rybkę buehehe no kurde kurde mam nadzieje,że będzie złota i że będzie spełniała życzonka :P tiaa to by było coś!!!

płytka na jutro: Vienio i Pele "Autentyk 2"

 

sasai : :

strart (???) Komentarze (0)
23. listopada 2003 16:16:00
linkologia.pl spis.pl

ehhh no więc sobie zaczynam blogować... co z tego wyjdzie??? aj dont noł :) hehe gdyż to wszystko zależy od mojej psychiki, a że mam troszkę zryty berecik to może być momentami ciężko!!! w obecnej chwili powinnam zajmować projektem, a dokładniej piktogramem lub latać gdzieś po moim city i robić zdięcia ale oczywiście stan w którym się znajduję (patrz LENISTWO) nie pozwala mi na założenie bucików, kurteczki bo bardzo martwi się o moje zdrówko!!! hehe :) no a w tym tygodniu trzeba szczególnie na siebie uważać gdyż w piątkową noc odbędzie się miodkowa imprezka z dj 600 V... czyli będzie szał dzikich ciał ;) ołłł dobra uciekam po jakieś browary bo za niedługo przyjdzie mój BOY a trzeba jakoś milusio spędzić ten wieczorek :) jejeje przewalone jest życie alkoholiczki hehe :P ... oks teraz spaduje a później zajme się "upiększaniem" mojego dzidziusia :P

sasai : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

divinehell | magdzik | nevermind | ara | pola-paula | Mailing